1 september 2010

2010-09-01 | 19.25

Nu har det gått ett par dagar sedan man uppdaterade bloggen så tänkte ta och summera dom senaste dagarna som har gått.

 

Måndag:

Arbetade till typ 16.00 och hände inte mycket efter jobbet utan passade på att ha lite “my own time” med avkoppling och allmänt chill här hemma, lite film, serier och bara allmänt mys!

 

Tisdag:

Längre 08.30 – 17.15 pass på arbetet, segt men med människor som Viktoria Nilsson, Liza Wingmark, Kristian Pinto, Martin H, Tobias Johansson och massa andra så går det fan med ett leende ;)

 

Onsdag:

Vaknade upp med en ordentligt smärta, typ magsår eller något liknande men jag kämpade mig till jobbet för att försöka, men efter en timme slängde jag in handduken och sjukskrev mig för dagen, det gick inte. Rebecca Grönqvist skickade med mig ett par samarin och massa omtanke, och Linda Siggelin är också hur underbar som helst, alltså det går inte att beskriva hur fina kollegor jag har, och det gäller inte bara dessa två underbara skapelser, utan i princip varje människa på företaget, speciellt i Telenor! <3

Men under eftermiddagen har jag tagit det väldigt lugnt, gick och lade mig i sängen och sov i ett par timmar, kände mig utslagen och energilös så kände för att krypa ner ett tag. Nu har jag varit och köpt en påse chips och en coca-cola, ikväll blir det soffligg och kolla på film.

Annars så påbörjades min semester redan idag kan man säga, skulle egentligen börjat efter 17.15 när jag egentligen skulle slutat jobbet men eftersom man fick gå hem så började semestern tidigare. Blir ett par lugna dagar inför lördagens avfärd mot Stockholm och Cinderella kryssning med Mattias Bäckmark, time to rock the boat!

I morgon ska jag åka upp till kyrkogården för att “hälsa” på mormor & morfar en sväng, skingra lite tankar och garanterat tömma tårkanalerna, mormor & morfar <3

Jag vill tacka mina vänner, kollegor och alla runt omkring mig som gör mitt liv så jävla bra, ni förtjänar det bästa och jag ska efter bästa förmåga alltid vara lika bra mot er som ni är mot mig <3

 

Har haft en massa funderingar kring framtiden just när det gäller yrkeskarriären, vart jag vill nå och det är samma spår sedan tidigare, först utbildning till skyddsvakt/ordningsvakt/väktare och lite längre in i tiden utbilda mig till idrottslärare. Det millitära lägger jag med största sannolikhet ner, verkar vara mer eller mindre omöjligt så då satsar jag hellre på det andra. Sen var det detta kring kärlek, fan vad svårt det är, eller gör man det bara svårare än vad egentligen behöver vara? There is a girl who makes my heart make dubble beats everytime she is near me, but im to fucking shy to tell her exactly how i feel, i hate myself sometimes!

Inga kommentarer: