15 september 2010

2010-09-15 | 19.53

Hemma ifrån en lång arbetsdag (09.00 – 18.45) men nu är man ledig i morgon så att man verkligen kan njuta av kvällen utan stress med matlagning och tidigt i säng. Inget bestämt ännu för morgondagen men det blir ett gympass först sen får man se vart man tar vägen.

Har precis suttit och utfört Försvarsmaktens rekryt test med ansökan till GMU plus vart jag vill tjänstgöra efter GMU’n, jag vill ju så innerligt in i det millitära och få göra skillnad men man kan inte göra annat än att hålla tummarna riktigt hårt.

Efter det har jag tre roliga dagar där man jobbar fredag: 09.00 – 17.45, lördag: 09.00 – 19.45 och söndag: 09.00 – 19.45, genererar bra pengar och pengar det gillar vi ;) … lite mer än en vecka kvar till lön *gilla mera* och det blir Hugo på lördagen, det var Viktoria Nilsson som föreslog det och inte tackar man nej till det och Liza Wingmark och en massa annat trevligt folk kommer ju garanterat hänga på Hugo, för det är ju trots allt lönehelg ;)

Nu ska jag ställa mig i köket och laga något gott att äta, sen blir det att spela något en stund och bara njuta till bra musik.

Inga kommentarer: