17 september 2010

2010-09-17 | 21.31

Dagen gick inte så bra, så jag antar väl att jag hade rätt! Har suttit på arbetet som ett “skal” utan energi och allmänt trött efter den sömnlösa natten. Trotts massa kaffe och koffeintabletter så blev jag inget piggare, kroppen var helt enkelt död, segt och mycket att göra på arbetet.

Direkt efter åkte jag med Martin till kvällens match mot Landskrona BOIS och det räcker väl med att citera min Facebook status: “Det var ett ynkligt, patetiskt, skamligt, fegt, vekt, vilset och dåligt IFK vi fick se på Nya Parken idag! - Domaren var inte mycket bättre han heller!” för att ni ska förstå att det inte gick riktigt bra! … slutsummering: Dagen har varit kass och nu blir det att fixa mat till jobbet i morgon, 09.00 – 19.45 två dagar i sträck nu och det är inget jag ser fram emot, försöker lägga fram dom positiva delarna med en fin lön för dessa två dygnen men inte ens det gör det bättre! Jävla IFK, varför?

Inga kommentarer: