13 september 2010

2010-09-13 | 00.02

Dag två av sina tre lediga dagar har nu passerat och det har varit extremt lugnt måste jag påstå, men det är så jag vill ha det för just nu känner jag inte för att göra något speciellt, det är liksom “ge mig en massa filmer och ligga och mysa i soffan” som jag känner för, vet inte om det beror på att mörkret och hösten har infunnit sig eller om det är något annat? Jag har känt mig nere utan att vara speciellt nere, komplicerat men jag saknar det där lilla extra, jag behöver någon som håller om mig och intalar mig att allt blir bra och får mig att må bra. Jag känner mig ensam trots att man har bra vänner omkring mig, men jag behöver henne, hon som kan få mig att må ännu bättre …. i need to love and to be loved.

Data haveri precis i lagom tid när jag hade tänkt att lägga mig i soffan för att kolla på film vilket fick mig att hoppa över filmerna och installera om Windows 7 för att sedan installera alla program och allt ifrån början, men nu är jag helt klar.

Nu blir det ett par avsnitt av How i met your mother innan det är dags att krypa ner i sin stora och tomma säng.

Satt och kikade runt på www.youtube.se och hittade denna tjejen, hon kan då fan verkligen sjunga.

Inga kommentarer: