26 september 2010

2010-09-26 | 03.04

Då har man arbetat tio dagar i sträck och äntligen har man en ledig dag framför sig i morgon. Jag fick sluta redan 21.00 istället för 22.00 och hade bestämt att åka hem till Johan Sjöholm efter jobbet och Viktoria Nilsson var magiskt underbar som körde mig så jag kom dit fortare än beräknat. Väl hemma hos Johan blev det Beck innan vi drog till pizzerian och köpte en pizza och gick hem och såg på Snabba Cash, en film som jag inte hade sett ännu!, en riktigt bra film men saknade lite av Joel Kinnaman “personlighet”/attityd från Falk filmerna, efter den så satte vi på Edge Of Darkness med Mel Gibson, en film som vi dock kom knappt halvägs in i innan Johan låg och snarkade och jag var trött så vi sket i filmen och jag åkte hem.

Är ledig i morgon och just nu känns det som att man kommer sova borta hela dagen, helt befogat faktiskt! Nu tänkte jag spela lite poker @ Full Tilt Poker i någon timma eller två innan det blir dags att dejta sängen!

Inga kommentarer: