25 september 2010

2010-09-25 | 01.13

Det har varit intensiva 48 timmar. Om vi spolar tillbaks lite till torsdag så hade vi sjukt roligt på jobbet och Pernilla Heljelid, Sussana Lindwall, Fia Kaldma och jag drog till Max efter jobbet där vi mötte upp Joakim Hasselgren och en polare till honom, åt gott och snacka skit och bara hade det trevlig som vi kan ha det … har världens bästa kollegor och vänner med stort utropstecken! Efter det skiljdes vi åt och jag och Fia Kaldma åkte hem till henne där vi kollade på The 70s show och bara chillade, snackade skit och hängde till tre tiden mitt i natten då jag kände mig mer eller mindre tvungen att gå hem eftersom att man skulle jobba!

Idag har det varit jävligt segt på jobbet och skulle egentligen sluta 23.45 men fick gå redan vid 23.00 så jag och Joakim Wikman tog en taxi ner till Black Lion, men efter att han hade en gay dude som raggade järnet på honom så drog vi till Pappa Grappa Bar och hade det riktigt trevligt istället med god öl, en fjollig (men god) white russian i sällskap av Sara Åhlander och Frida E … har varit en riktigt trevlig kväll innan det blev en taxi hem då Jocke skulle upp tidigt och jobba medans jag har sovmorgon och inte börjar förens 15.00 och kan sova utan väckarklocka ;)

I övrigt kan man säga att det går bra på jobbet, fick en “liten” present i form av en biobiljett av min chef, fick höra att jag jag är uppskattat för mitt sätta att sprida en positiv attityd och att jag alltid är vänlig, god och glad … uppskattning är alltid uppskattat :)

Biobiljetten kom i perfekt stund då vi är ett gäng trevliga människor ifrån jobbet som ska se Resident Evil Afterlife 3D i början av nästa vecka.

Nu tänkte jag spela lite poker @ Full Tilt Poker ett par timmar innan det blir sängen.

DSC00395

  DSC00397

DSC00398

DSC00400

Inga kommentarer: