29 augusti 2010

2010-08-29 | 12.25

Insåg att jag inte har uppdaterat bloggen på ett par dagar nu, varit ett par hektiska dagar sen lön med fester, shopping, fotboll, jobb och allmänt vän häng.

 

Onsdag:

Var uppe i Himmelstallundshallen med Emil Karlsson, Magnus Bodin och Robin Blixt och kollade på Vita Hästen – Arboga, resultatet ska vi inte prata om ;p

 

Torsdag:

Satt på arbetet och skulle jobba till 18.00 när jag fick ett sms ifrån Mattias Bäckmark där han hade varit på bolaget och handlat lite öl, så jag ringde upp honom och efter ett kort samtal så bestämde vi att hänga hos mig efter jobbet, blev film, mcdonalds mat, massa rom & cola,öl och bara häng, mycket trevligt och väldigt onyktert. Matte kraschade kvar på soffan men skulle upp 06.00 typ, mindre roligt men jag hade i alla fall sovmorgon och började inte på jobbet förens 11.30.

 

Fredag:

Lätt bakfull efter en trevlig kväll/natt med Mattias Bäckmark så var det dags för jobb, ett kort 11.30 – 18.00 pass för att åka till Nya Parken med Martin H, Emil Karlsson, Magnus Bodin och lite annat trevligt folk för att se IFK Norrköping – Ljungskile, och som vanligt blev det tre poäng och nu är det snart klart, Allsvenskan 2011!

 

Lördag:

Arbetade också ett kort litet 09.00 – 15.30 pass för att bege mig hemåt, sov en stund och sedan var jag tvungen att ta hand om lite saker plus en trevlig stund hos herr Eriksson med god mat, dryck och trevlig underhållninh innan jag mötte upp Tobias Johansson på stan för att dra till Hugos, dock typ en timme i kön men det fick det vara värt och väl inne träffade man alla fina människor ifrån jobbet plus att Mattias Bäckmark och Mateusz Ochoa Marin var på Hugos, en jävla trevlig natt med mycket jägermeister & Coronna och en hel del tid på dansgolvet, lagom bakfull idag men för att citera en legendar: “When i get bakis i stop being bakis and be awesome instead .... -true story-“

Idag blir det bara jävligt lugnt, ska tvätta nu och sen blir det att laga mat och senare ska jag hem till Johan Sjöholm och kolla på film och bara chilla!

Inga kommentarer: