23 september 2010

2010-09-23 | 12.56

Har varit dåligt med bloggande på sistone men det har berått på att man har inte gjort mycket mer än ha jobbat, har en ledig dag på femton dagars arbete och den kommer först nu på söndag sen jobbar jag fram till fredag 1/10 för att få vara ledig helgen 2/10 – 3/10 och då sticker man på kryssning med Mattias Bäckmark, Johan Sjöholm, Emil Sjöholm, Emelie Fyrberg och lite annat skönt folk.

Idag är man schemalagd 15.00 – 23.45 så man har hunnit koppla av, äta god mat och kolla på film och det blev Prince of Persia: The Sands Of Time en film som jag var lite kritisk till och vägrade att se på bio då jag hade lite förutfattade meningar om filmen, som jag nu bittert kan ångra för detta var verkligen en film jag borde sett på bio, så förbannat bra var den … välregisserat, grymma effekter, koreografin, huvudskådespelarna, handlingen och att det var fart och spänning från minut ett till slut gör att denna filmen får fulla betyg ifrån mig och man sitter nu med en gnutta ånger att man inte såg den på bio.

Inga kommentarer: