8 september 2010

2010-09-08 | 08.29

Sex timmars sömn är inget jag hade önskat när man ska jobba kväll men när kroppen inte vill sova så har man inget val än att gå upp, men vi spolar tillbaks till gårdagen, jag var ledig och lyckades sova ganska länge vilket var jävligt skönt efter en hård helg. Det blev ganska lugnt under dagen igår, passade på att fixa lite, kolla på How i met your mother och spelade FM2010 och rent ut sagt tog det väldigt lugnt.

Mikael Brodacki frågade om jag hade lust att följa med honom hem och spela lite Xbox360 och kolla på Sverige – San Marino och det var självklart att man ville det så jag mötte uppe honom på bussen så drog vi hem till honom och det var en riktigt trevlig kväll, det mindre roliga var promenaden hem som tog en 45 minuter men det fick det vara värt.

Kom i säng först vid två tiden så jag hade hoppats på att få sova lite längre än 08.00 som nu är fallet, jag kommer vara helt slut ikväll och nu väntar tre dagar sträck med 14.00 – 22.45 sen är man ledig i helgen igen. Nu blir det jävligt lugnt fram tills att det är dags att åka till jobbet, fixa mat till jobbet och bara chilla järnet!

Inga kommentarer: