28 september 2010

2010-09-28 | 19.34

Fick gå hem redan halv tre idag, var ganska dött på jobbet men nu är det slut på att kompa hem obetalt, förlorar för mycket pengar på det i längden!
Men efter jobbet så mötte jag upp Johan Sjöholm på stan för att hänga med honom en sväng på stan, han skulle fixa nytt simkort till sitt mobila bredband på 3, blev en snabbvisit på stan då han skulle hem och jag skulle hem till mitt.

Har lagat storkok här hemma, köttfärssås, gryta, lasagne och pannbiffar så nu är frysen fylld av godheter blandat med andra fina saker.
Blev dessutom ett tvättpass då det verkligen behövdes, hade fan knappt några rena kläder.

Hämtade även ut mitt paket ifrån gymgrossisten med lite piller och pulver, nu är sommaren verkligen över och dags att ta i och köra sitt gamla vanliga fem – sex dagar i veckan träningsschema så man kommer igång igen, hörde jag beach 2011?

DSC00406

Inga kommentarer: