17 september 2010

2010-09-17 | 05.57

Jag försöker intala mig själv att denna dagen kommer flyta på och att allt kommer gå bra men jag är tveksam!

Jag stack hem till Johan Sjöholm igår kväll efter att han hade haft sin hockeyträning, blev en “svullo”-kväll med chips, choklad och coca-cola med lite film där vi först såg ett par avsnitt av One Tree Hill och sedan kollade på Patrioten som gick på tv, slutade dock med att vi låg i en varsin soffa och snarkade halvvägs in i filmen, paniklösningen blev att tända upp så man vaknade till och det lyckades i en sådär tjugo minuter sen gav vi upp och Johan gick och lade sig i sängen och jag vände mig om och försökte somna i soffan, innan var det inga som helst problem att somna men väl när vi hade bestämt oss för att sova så var det stört omöjligt så jag har inte sovit något i natt! Väckarklockan ringde 05.10 då Johan börjar arbeta ganska tidigt så det var bara att cykla hem.

Har tagit två Rapid Fuel X5 högkoncentrerad tablett med 99 mg koffein, 198 mg Thermoenergetic Blend, 130 mg Potentiator Blend och massa annat som höjer koncentration och fokus och ska försöka få i mig något att äta, sen återgår vi till punkt ett: Jag intalar mig själv att dagen kommer flyta på och att allt kommer gå bra!

Jobbar 09.00 – 17.45 idag men eftersom man redan är vaken och “pigg” så åker jag till jobbet tidigare och hoppas på att man kan få börja en timme tidigare och på så sätt sluta en timme tidigare och inte behöver stressa upp till Nya Parken för dagens match mot Landskrona BOIS.

 

I have a feeling that this is going to be one of thoose days

Inga kommentarer: