2 september 2010

2010-09-02 | 17.34

Första dagen på min minisemester har gått till att ladda upp energinivån inför vad som komma skall så jag har vilat, legat i soffan och kollat på tv och spelat en hel del. Nu så här framåt kvällen har jag börjat städa och fixa lite här hemma.

Om 40 timmar sitter jag och Mattias Bäckmark på Viking Line bussen, knäcker väl den första ölen redan om 36 timmar, båten avgår om cirka 44 timmar och då jävlar sätter vi båten i gungning och krökar järnet och med en varsin brud tömmer vi en ask kondomer … eller något sådant :D Det kommer bli sjukt roligt, det är en sak som redan är säkert!

Vad har man mer gjort idag då? Jo, jag har varit och förtidsröstat i valet till Riksdagen, landstinget och kommunen och för mig blev det till slut ett ganska enkelt val, och många av er kommer väl spy galla över mitt val men vi lever trots allt i ett demokratiskt samhälle och min röst gick efter mycket om och men till Sverigedemokraterna.

Ikväll blir det väldigt lugnt, ska titta förbi herr Eriksson en sväng innan det blir liggande läge och kolla på film, mysa och helt enkelt njuta av att vara ledig och räkna ner tiden tills man sticker på kryssningen, höstens höjdpunkt om jag tänker efter tillsammans med firmafesten senast.

Inga kommentarer: