20 augusti 2010

2010-08-20 | 01.01

Då var ännu en dag slut, vad har man då egentligen hunnit med idag?

Jag klev upp vid elva tiden och körde en annan variant, istället för att kliva upp tidigare och träna och sedan åka hem innan jobbet så sov jag två timmar längre och kopplade av, lagade lunch och matlåda till jobbet och åkte till gymmet och tränade för att sedan direkt bege mig till arbetet.

Som vanligt arbetat med ett skönt gäng, Kristian Pinto (som dock dissade oss och slutade redan vid åtta tiden :) ), Nathalie Tholander, Robin Andersson, Victor Collins och lite andra sköna människor, som vanligt så börjar det bli ännu trevligare på jobbet när mörkret infaller, oj oj då är nivån på humorn hög ;)

I morgon är man ledig så blir en fet sovmorgon innan man sticker till gymmet vid elva tiden för att sedan träffa Johan Sjöholm på stan för att hjälpa honom lite och hänga runt på stan helt enkelt, bara jävligt chill.

Är lite i valet och kvalet nu och kan inte bestämma mig inför min ledighet den 2/9 – 5/9 om man ska dra en London weekend eller en kryssning, känner för att hitta på något i alla fall.

 

Inga kommentarer: