9 augusti 2010

2010-08-09 | 23.50

Varit en helt okej dag på jobbet med lagom mycket att göra men inser att dagspass är inget för mig, är ta mig fan ingen morgonmänniska så jag längtar efter 00.05 passen som börjar nästa vecka igen.

Direkt efter jobbet åkte man upp till Nya Parken för match mot Bajen, blev en stabil 1-0 seger … lilla Jesper kan säga hur mycket han vill om att det var ett orättvist resultat för det var det ta mig fan inte!

Nu sitter man här, i fåtöljen är gäspar och nästan somnar så jag tror väl att jag släpar in mig själv till sängen och kryper ner, är ledig i morgon *sweet* så tänkte hinna med ett pass på gymmet innan dagen tar fart.

 

 

 

I´ve got a strange feeling, i just can't put an finger on it but something feels diffrent about our friendship

Inga kommentarer: