11 augusti 2010

2010-08-11 | 18.05

Det gör för jävla ont i högerknäet idag, blir ett läkarbesök när tid ges för misstänker att ledbandet har fått sig en jävla smäll, fint blåmärke, kan inte stödja mig på högerbenet ordentligt.

Arbetat 08.00 – 14.30, inte världens roligaste tider men har man kollegor som t.ex Elin, Sara, Lise Lott, Robin “Schtekarn”, Pontus, Emil, Magnus osv osv så är det fan rätt roligt på jobbet och tiden flyger iväg ;)

Varit ganska lugnt, skulle egentligen tränat efter jobbet men av olika anledningar så kör jag träningen i morgon istället så har lagat lite mat, legat i soffan och kollat på filmen Remember me, riktigt bra film som starkt rekomenderas.

Ikväll blir det hem till herr Eriksson för att kika på Sverige – Skottland och bara chilla. Packa väskan till gymmet, laga matlåda till jobbet för att sedan lägga sig skapligt.


Det är du som har satt nivån och “spelreglerna”, glöm aldrig det!
Det är du som ignorerar mig, inte tvärtom! Jag har alltid funnits där för dig, vad får jag för det? Fuck this, i deserve better!

Inga kommentarer: