15 augusti 2010

2010-08-15 | 20.59

Det går inte längre, tänkte tvinga mig uppe till en 22.30 eller något liknande men det går inte, är sjukt trött och allt är suddigt för ögonen så jag ger upp för dagen och kryper ner i sängen redan nu, snacka om att man kommer vakna rekordtidigt i morgon.

 

Helgen har varit helt underbar i bra vänners sällskap, sjukt bra fest, mys och en del avkoppling, helgen har varit grymt bra, trots att man har arbetat bägge dagarna.

Jag omfamnar livet och blickar framåt med en positiv attityd till livet och min framtid för jag har verkligen inget att känna mig nedstämd över, fina vänner, jobb, mål här i livet, träningen, äventyr och en himla massa annat… det är så mycket som är så bra så jag ska fokusera på det och rent ut sagt leva livet och njuta!

Men för stunden säger jag god natt ;)

Inga kommentarer: