7 augusti 2010

2010-08-07 | 10.53

Jag låg där i sängen och klockan var omkring två tiden och låg och vred och vände mig, kunde inte somna så jag gav upp och satte mig vid datorn och loggade in på facebook och msn, blev lite slösnack med brorsan på msn och musik till det, inget vettigt och borde egentligen sovit men vad gör man när man inte kan sova? Lyckades till slut komma i säng men inte först förens 05.00 och väckarklockan stod på 09.00, det var ett rent helvete att ta sig upp men som en disciplinerad människa man är så tog jag mig upp och åt en snabb frukost och satte på mig mp3 spelaren och tog mig en cykeltur innan det var dags för ett gympass.

Nu sitter man här med spotify igång och en ordentligt frrukost, blir väldigt lugnt nu innan man ska laga lunch och matlåda till jobbet. 13.13 – 22.15 hela helgen och totalt elva raka arbetsdaggar nu, i just got to love my life ;)

Inga kommentarer: