5 augusti 2010

2010-08-05 | 21.26

Var sedan tidigare ledig den 2/9, fick beviljad ledighet ifrån jobbet den 3/9, Christoffer tog mitt pass den 4/9 och Stephanie tog mitt pass den 5/9, tack till er båda för att ni gör det möjligt för mig att få åka till Borlänge och Amanda, för det finns inte att jag skulle missa din födelsedag och årets fest med finaste Amanda med massa trevligt folk …. det existerar inte bara, i just got to be there ;)

Dagen i övrigt har gått riktigt bra på jobbet och fick stå ut med några ifrån nya utbildningsgruppen som satt och lyssnade på mig och bedömde mig när jag tog emot kunder, gick helt okej tror jag)!

Slutade 15.30 och har varit hos herr Eriksson för att spelat lite, kollat på IFK Göteborg – AZ Alkamaar samt ätit lite gott, alltid lika trevligt men gick hem lite skapligt då man kände sig småtrött och jag är riktigt sugen på att bara ligga i soffan och mysa och det är det perfekt att det börjar en skaplig film klockan 22, belägringen på TV4+, ingen “bedtime” idag då man är ledig i morgon men något säger mig att jag kommer ligga i soffan och snarka om någon timme eller två ;)

Inga kommentarer: