15 augusti 2010

2010-08-15 | 07.56

En mycket trevlig kväll hos herr Eriksson med familj, släkt och diverse människor, dotter hans fyllde 15 och det blev en mycket trevlig kväll där till slut barskåpet öppnades (för oss vuxna), blev en hel del groggande, ölande och ett par diverse shottar på det med, så man mår sådär lagom bra idag men jag klagar inte ;)

Blev ett spontant besök hos Linda i natt, lite kramandes, soffhäng och bara umgicks och sådant är alltid lika mysigt, kom hem typ halv fem i morse och jag är förbannat trött, gissa vad jag ska göra efter jobbet? Sova tänkte jag säga men först blir det Liverpool – Arsenal men sen ska jag SOVA!

Är ledig på måndag och det är 00.05 pass som gäller tisdag, onsdag, torsdag, lördag och söndag och är ledig vid ej nämnda dagar, så jävla gött nu hoppas jag bara att det är rätt kollegor som jobbar dom tiderna, för då vet jag att det blir förbannat roligt när solen har gått ner, mörkret har infunnit sig, humorn stiger (nivån sjunker) så har vi jävligt roligt ;D FIRMAFEST på Hugo den 28e med hela Telenor.

Inga kommentarer: