6 augusti 2010

2010-08-06 | 18.41

Idag har man verkligen varit duktig och legat i, gick upp vid nio tiden efter att ha slocknat tidigt igår (som vanligt), blev en lättare frukost innan jag satte på mig mp3 spelaren och tog en cykeltur på cirka 45 minuter innan gymmet där det blev ett bröst – korsrygg – axlar – triceps pass för att cykla hem och laga en riktigt brakfrukost bestående av mörkt bröd, fiberhavregrynsgröt och frukt!

Ett par timmar spenderades i soffan framför tvn, låg och kollade på lite random serier som man har på hårddisken på datorn, idag blir det ett par avsnitt av Spin City samt en dokumentär ifrån Discovery Channel.

Kände att vädret lockade så jag satte på mig mp3 spelaren och tog en promenad och bara njöt av vädret, blev en rask promenad i cirka 45 minuter, mycket skönt :)

Ikväll har man dessutom hunnit med ett besök hos Herr Eriksson, blev lite spelande och allmänt chillande innan jag skulle hem och äta middag. Ikväll blir det bara lugnt, börjar jobba 13.00 i morgon så jag tänkte sticka till gymmet och köra ett mage – biceps – rygg – ben pass.

Det är nu 26 dagar, 21 timmar och 17 minuter kvar tills jag kliver av bussen, låter hjärtat hoppa glädjeskutt innan jag omfamnar finaste Amanda Tallberg <3

Inga kommentarer: