2 augusti 2010

2010-08-02 | 21.42

Cirka åtta timmars sömn under helgen, 60 mil i bil, alkoholintag satte sina spår i min kropp och fick sova hela tre och en halv timme i natt då vi kom hem så sent och man skulle upp redan klockan sex för att hinna göra sig i ordning för jobbet, prioriterade en halvtimme längre i sängen och skippade både frukost och matlåda till jobbet, big mistake! Och som om det inte vore nog så kommer jag till arbetet 07.45 för att vara redo att börja jobba 08.00 och ser att jag inte börjar förens 09.00 egentligen, hipp hipp hurra!

Har inte gjort så himla mycket idag faktiskt med anledning av min extremt höga energi nivå av man inte åt frukost eller lunch plus dåligt med sömn och en intensiv helg så när jag kom hem så lade jag mig i badet, satte på lite musik och bara njöt.

Har därefter lagat lite god mat till matlådan till jobbet i morgon och blev ett besök hos herr Eriksson under en timme, men kände att jag blev tröttare och tröttare så jag gick hem.

Nu sitter jag här, rakt upp och ner och vet inte vad jag ska göra, inte ett dugg på tv som är värt att se så det blir väl ett par avsnitt av någon random serie som man har liggandes på datorn.

 

Inga kommentarer: