31 juli 2010

2010-07-31 | 01.05

ÄNTLIGEN … det är allt jag säger, eller rättare sagt så är det som så att arbetsvecka 30 äntligen är avklarad och jag slipper nu 00.05 passen i två veckor i sträck, trots bra OB tillägg så kommer jag inte att sakna 00.05 passen för även om vi har förbannat trevligt så tär det på en.

Fick skjuts av Fia hem ifrån jobbet, passade på att följa med att kolla på hennes nya lägenhet och jag måste medge att den var faktiskt riktigt shjyst :)

Morgondagen blir hektiskt och strssigt men ska först hjälpa Fia att flytta, stor och stark som man är för att sedan bege mig hem och tvätta lite. Framåt kvällen sticker man hem till Emil för att förkröka lite tillsammans med hans flickvän Emelie och Nathalie innan vi beger oss till Kulturkammaren där det är privatfest med live band som Far Out och Rhyme Fanaticz och superbilliga priser i baren …. fullast vinner, blir det jag?

Inga kommentarer: