13 juli 2010

2010-07-13 | 21.56

Fick sluta 16.30 istället för 18.45 då vi hade det jävligt lugnt rent ut sagt på jobbet, ett samtal i kvarten vilken resulterade i att driften ringde mig och frågade om man ville gå hem, och vilken smart människa säger nej till den frågan en dag som denna? Så jag packade ihop mitt och begav mig mot stan för att köra ett all inclusive pass på gymmet. En timme senare satte man sig på bussen hem men jag nöjde mig inte med att komma hem så jag låg ute ett tag och bara njöt i gräset.

Kvällen i sig blev väldigt lugn och mysig faktiskt, lagade lite god mat och satte mig i fåtöljen lite lätt bakåtlutad med fötterna på pallen och slog på filmen Fast & Furious och nu har man fixat filmen Fighting så det blir att kolla på den innan man är tvungen mer eller mindre att gå och lägga sig för i morgon börjar man jobba redan 08.00 men å andra sidan slutar jag redan 14.30 *me like*

 

Inga kommentarer: