6 juli 2010

2010-07-06 | 13.42

Vad skönt det är att vara ledig, få vakna upp utan någon väckarklocka som man vill slänga i väggen varje gång den ringer :) Har hunnit med en cykeltur på en mil samt ett ben – mage – biceps och rygg pass på gymmet. Efteråt träffade man självaste Kim och även Rastaman, blev snabbt hem för att käka lite och nu har man suttit och kollat på gamla & nya bilder, medans jag kikar på Twilight part one så bjuder jag på ett smakprov ur mitt liv :)

Tobias Lelle   Tobias Tobias Jag & Glenna Turkiet - Hotell poolen Brorsan Brorsan Emil - Student Tobis Mee Mee Mee Mee Tobis Tobis Mee Mee Mee Mee Tobis Mee Dan "The Man" & Tobbe Dan "The Man" Dan, Anders, Frida och Fia Grillen & Dan's skor ;) Linda med skumpan :D Mee Mee, Fia och Mattias Tobbe, Mattias och Dan "The Man" Tobis Tobis Brorsan när han var mindre :) Tobias & Andreas Taket hos Lelle när hon fyllde år (: DSC00047 DSC00037 Jonas & Johan - Bomullsfabriken Dan, Frida och Anders DSC00179 Coola Fia ;D Dan "The Man" och TobbeMattias, Linda och Frida Linus och Anders Anders DSC00194 Emil S - Studenten Johan S Johan & Matte Micke och Tobbe Jag & Emil lagar tacos - Grabbkväll Grabbkvällen som blev en grymt bra fest :) Jag & Lelle Tobias & Jag P5260025

Inga kommentarer: