30 juli 2010

2010-07-30 | 01.03

Hysterisk Iphone 4 release men vi spolar tillbaks cirka tolv timmar och dagen började med att man vaknade vid tolv tiden, ställde mig i köket och kokade färskpotatis och lite morötter medans jag stekte fiskpinnar till lunchlådan som skulle med till jobbet. Därefter blev det en skön dusch och på med lite kläder, begav mig ner till stan för att träffa Fia en sväng på stan innan man började arbeta, hon hade ju värsta lyxen och fick börja 18.00 meDSC00246dans en annan skulle börja slita 15.20, fyyy diiig ;)

Efter ett par varv inne på New Yorker hamnade vi på Fräcka Frökens där vi tog en lunch och satt och snackade skit. Efteråt var vi och fixade lite med hennes nya lägenhet som hon skulle skriva på hyresavtalet, fett nice och värsta inflyttningsfesten räknar jag med ;) …

Efter att det var klart så skjutsade hon mig till jobbet, visst är hon bara föööör snäll? ;) Satt och snackade lite skit utanför jobbet innan det var dags för en annan att logga in och sätta sig och arbeta och idag har det varit helt hysteriskt, speciellt med Iphone 4 release.

För dagen var det återigen ett 00.05 pass och som vanligt har vi så förbannat roligt på jobbet, det är humor på hög nivå, skratt och diskussioner om allt mellan himmel och jord, nattpassen är helt enkelt bara för underbara med det finaste folket, i just got to love my work <3

Nu kan jag inte annat än att säga att det blir en dusch och krypa ner i min säng ….. ensam men jag klagar inte över det just nu för nu vill jag bara sova!

Inga kommentarer: