9 juli 2010

2010-07-09 | 01.06

Nu börjar jag verkligen att tröttna på 14.50 – 00.05 passen men som tur är har jag mitt sista pass med den tiden i morgon sen är man ledig hela helgen och en liten trevligare arbetsvecka inväntar nästa vecka.

Vad händer nu då?
Jag ska borsta tänderna och gå och skeda kudden och sova ;) För som varje dag ringer väckarklockan 09.30 så man kommer upp, äter frukost och sticker till gymmet, målmedveten med hög disciplin när det gäller träningen, mina mål är satta!

Tack och godnatt :)

 

<><><><><><><><><><><><><><><>

it’s hard beeing around you when you have a smile and a voice that makes my heart beat twice, i just want to take you into my arms and hold you forever, and tell you how much i really love you and that i want you to be a part of me, i want to give you my hole heart if you just would let me

<><><><><><><><><><><><><><><>

Inga kommentarer: