4 juli 2010

2010-07-04 | 23.15

Det var så typiskt, man fick sluta lite mer än timme för tidigt då det var lugnt på jobbet, begav mig sakta mot busshållplatsen och när jag hade cirka 10 meter kvar så körde bussen förbi och en halvtimme till nästa så tog jag en powerwalk hem för att duscha, byta om och äta lite innan man begav sig till herr Eriksson för lite Tiger Woods 2011 och allmänt “afterwork” chill på rad 1, plats 2 i hans soffa.

Blivit lite mindre bloggande sedan man började arbeta har jag märkt men detta är på grund av att jag dels inte har tid och dels inte hunnit med lika mycket spännande äventyr som förr, men det kommer det lovar jag för det är en hel del på ingång :) Sitter och planerar semestern just nu och nu står det mellan en lång weekend i London eller en resa till Turkiet/Grekland eller Egypten, not really sure yet!

Veckan som kommer är inte rolig, i alla fall inte jobbmässigt, jobbar måndag, onsdag, torsdag och fredag 14.50 – 00.05 och då bussarna inte går så sent så är Tobias så bussig och lånar mig sin cykel, körkort och bil nästa!

Inga kommentarer: