30 juni 2010

2010-06-30 | 20.09

Nu är det nog, nu har jag bestämt mig och det är tuffa tag som väntar! Under hela juli månad är följande saker förbjudna för min del: Godis, chips, läsk, alkohol och snabbmat! Minst fyra pass i veckan på gymmet, ett undantag och det gäller alkohol vid ett tillfälle, ett tillfälle där årets sommar aktivitet sker på himpa, grillfest med cirka 100 pers, en årlig tradition sedan flera år! Målet är att jag ska tappa minst 6 kg under dessa fyra veckor, samt min egen målsättning för styrketräningen. Se om disciplinen håller :)

Dagen i sig har annars varit riktigt fin, jobbet flöt på och jag ställde upp och jobbade över två timmar då det behövdes folk, dom två timmarna flög ganska fort förbi och man stack direkt till gymmet efter jobbet och körde ett stenhårt bröst, triceps, korsrygg pass.

Hemma har det blivit ganska lugnt, chillat till lite musik och ska väl slå på någon film här strax, ska upp 07.00 i morgon för ett 08.30 – 13.30 pass sen är man ledig på fredag, fett nice!

Pumpar volymen till Lennox feat Daddy Yankee – Tu Principe

Inga kommentarer: