18 juni 2010

2010-06-18 | 19.24

Oj, insåg nu att jag har varit slarvig och inte bloggat på ett tag men jag är ursäktad av anledningen att det har varit, jobb, jobb, jobb och aktiviteter med vänner och därför inte haft tid till att blogga.

Så vad har man gjort då?

Det har blivit en hel del jobb men jag var ledig förra helgen så då stack jag på ett två dagars äventyr i Landskrona och Skåne. Arbetade i måndags men slutade redan halv ett och åkte direkt till Nautilus eller Actic som det så vackert heter idag och signade på ett avtal så man kan börja träna på allvar igen efter ett par månaders uppehåll, efter det så låg ute i gröna gräset med dom finaste och bara njöt av vädret som var.

Jag var ledig i tisdags & onsdags så då passade man på att städa, fixa och göra sådant man skjutit upp på grund av tidsbrist och bara låg hemma och kopplade av på kvällarna.

Torsdags var man tillbaks på jobbet vilket var helt underbart faktiskt och nu är det fredag kväll och man har arbetat kortpass idag så idag har man träffat Tobbe man en snabbis innan han skulle till jobbet, gått en sväng på stan, sedan en snabbvisit hos Jögga och nu sitter man här. Håller på att tvätta lite kläder, vilket verkligen behövdes. Arbetar hela helgen vilket inte gör mig så speciellt mycket, vill arbeta så mycket som möjligt. Kör 08.00-16.00 i morgon och 09.00 – 14.15 på söndag. Ska arbeta hela midsommar helgen, men återigen inget jag klagar över, drar in 5000 kr på den helgen så :) och på fredag blir det “after work” midsommar fest hemma hos Linda på jobbet med en hel bunt av trevliga kollegor.

Ja, har säkert glömt bort något man har gjort men detta är väl en liten sammanfattning.

Inga kommentarer: