29 juni 2010

2010-06-29 | 17.46

DSC00214

Då har man varit nere på Louis De Geer och hämtat ut två biljetter till Sabatons spelning på Flygeln den 30e oktober, ett par månader kvar men fan vad grymt det ska bli! Förfest hos Pelle, underhållning på Flygeln och efterfest troligen på Grand med eliten. Jag har två biljetter men bara en av mig, vilket betyder att jag har en biljett över till någon som vill dela denna otroligt underbara kväll/natt med mig och ett gäng riktigt sköna människor.

Dagen har annars gått ganska fort, jobbade 08.30 – 13.30 vilket var helt underbart, att man fick komma ut och njuta lite av detta underbara väder, 27 grader i skuggan och vågar väl inte gissa på hur varmt det är i solen. Åkte till gymmet och tränade efter jobbet för att sedan åka hem och äta lite och byta om och gjorde mig redo för ett par timmar ute i det härliga vädret.

Nu blir det ganska lugnt, ska plocka och fixa lite här hemma och fixa mat till jobbet i morgon för att sedan chilla och invänta “main event of the day”: Spanien – Portugal på SVT 2, 20.00.

Inga kommentarer: