11 juni 2010

2010-06-11 | 23.25

Dagen började med ett riktigt tragiskt samtal, av sekretes kan jag inte nämna mer än att det handlade om en man som ringde in angående sin fru som hade gått bort :(, så förbannat jobbigt och det känns sjukt att säga så för man är inte ens i närheten av att veta hur han känner, men det tog på mig att ta det samtalet, jag satt och skakade efter samtalet och mådde piss, det var det tredje samtalet sedan jag började som handlat om avlidna personer, och det är aldrig roligt!

Dagen i helhet har annars varit varit ganska skön, blev lite småsegt efter klockan åtta ikväll men har varit en bra dag i övrigt. Åt ingen lunch, inte ätit någon mat alls! Våran Team Leader tittade förbi med chokladkaka och goda bullar på eftermiddagen, uppskattat :).

Nu sitter man och dunkar musik och avnjuter en kall öl innan man ska lägga sig, avfärd mot Landskrona i morgon 07.45!

 

 

<<||<<||<<||<<||<<||<<||<<||<<||<<||<<||<<||<<||

Jag är SÅ förbannat förälskad i dig så det är sjukt, ditt leende var vad som krävdes för att du skulle få min fulla uppmärksamhet, jag är upp över öronen förälskad i dig, nu ska jag bara få dig att känna samma sak :/

<<||<<||<<||<<||<<||<<||<<||<<||<<||<<||<<||<<||

Inga kommentarer: