20 juni 2010

2010-06-20 | 21.42

Jag vet inte om jag håller på att bränna ut mig, eller om det bara handlar om att jag inte är van att arbeta så här mycket men jag är trött, jobbat hur mycket som helst, hoppat in utöver mitt schema på pass där det behövts personal, tagit ett pass på midsommardagen samt arbetar midsommarafton, men jag älskar mitt jobb för vi har så förbannat roligt och jag har utan tvekan dom bästa kollegorna man kan ha :)

Idag är jag som sagt trött men börjar inte arbeta förens 13.00 i morgon, men då ska ett par ärenden samt ett pass på gymmet hinnas med. Är ledig på tisdag då ska spriten inför midsommar inhandlas, och efter att ha förlorat ett vad mot Fia på jobbet så får jag äran att bjuda på spriten på midsommar :p

Jobbar måndag, onsdag, torsdag, fredag och lördag denna veckan! På fredag jobbar jag till 21.45 så blir att komma lite fräsch och finklädd till jobbet med en platta öl och en liter vodka + groggvirke så är man redo att sticka direkt till festen hemma hos Linda.

Inga kommentarer: