1 juni 2010

2010-06-01 | 22.54

Dagen börjar lida mot sitt slut och vad har man gjort? Varit en jobbig dag på arbetet med nervositet inför slutprovet där kravet låg på minst 80% för att bli godkänd, 88.89% blev det för min del och jag är så sjukt nöjd med det, fick köra mitt första samtal “Hej och välkommen till Telenor, du pratar med Mikael” Men dagen på jobbet har varit riktigt bra faktiskt.

Efter jobbet blev det direkt hem för att göra sig i ordning och möta Matte & Chrille för att sticka till Sydvallen för “El Classico” mellan Chile Unido och HagebyDSC00164 IF, en tillställning som Chile Unido vann med  2-0, siffror som kunde (och borde) varit ett par mål större då Chile missade tre öppna mållägen! Men en riktigt bra match ändå.


 
Nu har man fixat matlådan till arbetet imorgon så nu blir det att krypa ner i sängen och kolla på något tills man somnar gott, tre dagar till helg, det går ändå rätt fort :)

--||—||—||—||—||—||—||—||—||—||—||—||—||

Amanda Tallberg, i din famn, mot din axel vill jag fälla mina tårar, i min famn, mot min axel får du fälla dina tårar, always & forever <3

Inga kommentarer: