30 mars 2010

2010-03-30 | 15.28

9th

Jag fortsatte nattens 86e placering som gav cirka 40$ i vinst (av cirka 6000 startade) i en 14.500$ turnering med att idag ta mig till finalbordet på en 90 personers Sit & Go Knockout, slutade dock med en 9e placering då jag var extremt shortstack med 13500 i marker med blinds på 1000/2000 så när min 77 på hand visade sig så tog jag chansen och gick all in preflopp men blev synade av en kille som satt med 88 på hand och förlorade tyvärr. Vinsten idag blev bara 6$ för placering och cirka 3$ för dom 6 personerna jag hade slagit ut under turneringen. För mig personligen handlar det om att jag vill göra bra ifrån mig, växa och bli en bättre pokerspelare, det är trots allt bara knappt två veckor sedan som jag gjorde min första insättning på Full Tilt Poker. Fredrik, du är lika älskbar som en AA preflopp ;) Tack för all tid du lägger ner för att försöka lära mig allt om som har med poker att göra :)

Inga kommentarer: