19 mars 2010

2010-03-19 | 23.32

Oj oj, man har räknat med en lugn kväll med lite poker och någon film men då, helt plötsligt ringer Tobban på luren med en fråga: Ska jag komma förbi? Va fan, inte fan svarar man nej till en kväll tillsammans med Golfraggaren Tobbe ;)

Vi drog till ICA Kvantum och köpte morötter, gurka och äpplen och dip och dricka och drog hem till mig igen, slicade upp gurkan, morötterna och alla äpplen och gjorde i ordning dippen och poppade popcorn och jag slog mig ner i min sköna fåtölj och Tobbe lade sig bekvämt i min soffa och så valde vi filmen “I love you Beth Cooper”, kan helt klart rekomendera den, bjuder på en trailer:

Vi låg och skrattade stundtals, riktigt skön film :)

Nu ska man strax gå och lägga sig inför en lång dag i morgon, med start IFK Norrköping – Husqvarna FF som börjar klockan 13.00 för att sedan sätta sig på spårvagnen tillsammans med Tobbe och åka till Patrik med hela gänget för att svinga ölbägare och kolla på Premier League och kanske hamnar man på krogen?

Inga kommentarer: