21 mars 2010

2010-03-21 | 19.16

Vad kan man säga, man har världens bästa vänner och helgen har varit helt underbar. Festa igår hemma hos Patrik tillsammans med Nicklas, Martin, Tobbe, Basse och några andra mysiga personer, vi tillbringade natten på Grand och festade & dansade och drack sprit! Träffade även lite annat skönt folk där, först stötte man på Pata och efter ett tag hittade men även Andreas bland allt folk. Öl, rom & cola, spriten flödade och man hade riktigt kul, så pass att man tog sig till dansgolvet och körde sina moves.

Natten avslutades på Mcdonalds med Basse innan jag gick hem, en riktigt bra dag var tyvärr slut!

Idag har man mest slappat, mår rätt bra efter omständigheterna måste jag säga även om dagen har varit rätt seg, blivit lite spelande och tv tittande men helt plötsligt ringde Tobias på, som med sig hade en trevlig present till mig :D …. presentkort på Jack & Jones för 300 kronor, sweet, vet man vad man gör den 25e när löningen kommer! Tack Tobbe! :)

Precis käkat lite och nu blir det väldigt lugnt, letar efter en film man kan se på icefilms.info.

Ett stort tack till mina vänner & familj som har gjort denna helgen oförglömlig och gett mig nya minnen till min framtid :)

Inga kommentarer: