28 mars 2010

2010-03-28 | 23.02

Det är väl ganska vanligt att man inte kan komma överrens med allt & alla, men dig avskyr jag! Du visar träning efter träning att du är oaktsam, klumpig och farlig, du kan inte se när du gör fel och idag hade du tur, du kunde lika gärna brutit benet på mig, men nu hade du tur, att du inte använde din kropps tyngd, hade du gjort det hade mitt ben varit brutit! IDIOT! – Att du inte ens kan be om ursäkt utan kalla mig för “filmare” gör det ännu värre. Även om handlingen i sig är farlig och innebär risk så är det en större risk att man inte lär sig till nästa gång om man inte kan tänka “oj, ska kanske ta det lugnare eller inte gå in på det sättet”

Nu ska jag laga mat (ja jag vet vad klockan är) men jag är skithungrig efter träningen. Blir pannbiff och något gott till.
Sen blir det lite poker på Full Tilt Poker innan man ska sova.

Inga kommentarer: