25 mars 2010

2010-03-25 | 18.24

Idag har man gjort både det enda och det andra :) Stack ner och mötte Tobbe på stan, efter att ha träffat hans morbror Bigga och pratat med honom en stund så gick jag & Tobbe till paus och åt lunch, för mig blev det en pastasallad med kyckling, ananas och diverse gott :) Vi gick en sväng på stan innan han gick hem och fixade klart sin tvätt medans jag gick till arbetsförmedlingen för att lämna in ett papper. En snabb promenad hem till Tobbe tog oss till hans bil och vi åkte till City Gross och handlade lite och åkte hem till mig och lagade pannbiffar till en månad, vi gjorde tre olika typer av pannbiff, en som skulle vara lite kryddstark med hawaii krydda, chilli och peppar, en med persilja med lite mildare kryddning och en med bacon och peppar. Alla tre blev väldigt smaskiga och goda!

Tobbe har precis åkt, så sitter här och tar det lugnt och inväntar två stora pokerturneringar som ska liras, en som börjar 20.15 och den andra börjar 01.15, blir en lång natt!

 

Ps. Jag måste bara säga detta, men jag tycker att du är riktigt snygg tjejen, okej? ;)

Inga kommentarer: