25 mars 2010

2010-03-25 | 09.17

God morgon, vaknar upp betydligt nyktrare än vad man var igår kväll. Jag stack till Glenna igår, var ju en evighet sen man hade träffat honom så det var på tiden, vi satt hemma hos honom tillsammans med Sandra och snackade skit, lyssnade på musik och drack kaffe, vi kom upp med ideén att åka och bowla, vi ringde runt till lite folk och försökte få med oss några mer, slutade med att Persson hängde med och vi drog till Hugo, betalade och drog på oss skorna och slängde klott, jag Persson och Glenna tog en varsin öl, men då hände det!, Glenna ska gå fram och beställa en kanna öl och då säger en helt främling att han betalar för oss, vi sade självklart nej men när han insisterade så hårt så fick han göra det, både på en och två kannor öl. Vi fortsatte med bowlingen och hade riktigt roligt.

Efteråt drog vi till O’learys en sväng och tog en öl innan vi alla gick åt varsitt håll, jag skulle hem för att jag var riktigt trött (och lite onykter)

Skulle spelat poker i natt men blev sömn istället, en bra prioritering känns det som nu ;)

Vaknade för en stund sen och mår riktigt bra.

 

Ps. Jag måste bara säga detta, men jag tycker att du är riktigt snygg tjejen, okej? ;)

Inga kommentarer: