7 maj 2010

2010-05-07 | 14.27

Jag hann knappt sätta nyckeln i låset till min lägenhet innan Mattias ringde och frågade om jag skulle hänga med till Trädgårn och ta några öl och softa, det var trots allt riktigt härligt väder så man gick in, klippte håret, tog en dusch och svidade på finkläderna och satte mig på bussen ner till stan, mötte upp Mattias hemma hos Glenna där vi tog ett par öl och lyssnade på musik för att invänta Sandra, vi drog till Trädgårn och beställde en öl och satte oss, men vi beslöt oss rätt snabbt för att gå in till Bacchus och fortsatte drickandet och spelade lite dart och lyssnade på ett av dom sämsta banden jag sett live. Vid halv elva gick Sandra hem medans vi fortsatte inne på Harrys där det var 112an fullt med personal ifrån sjukvården, polisen och brandkåren, blev en väldigt blöt och vild natt med mycket dansande och vi mötte upp Vicky som var på plats :)

Jag drog i mig för mycket (som vanligt?!?!) och har inget minne av slutet på krogen eller hur jag tog mig hem, men jag mår bra (relativt) och jag lever :) En fullständigt underbar och lätt galen natt tillsammans med dom bästa!

Inga kommentarer: