13 maj 2010

2010-05-13 | 23.05

Hemma ifrån en mycket trevlig kväll hos familjen Eriksson, alltid lika trevligt och ikväll bjöds det på lite grillad fläskfilé med potatissallad och en god sallad till det, sitter aldrig fel i “kistan” ;)
Underhållningen stod Tre Kronor för, inte för att det blev mycket till underhållning tyvärr, bara att inse att Tre Kronor (med turneringens lag) är rent ut sagt skräp, det är 3-4 spelare som utmärker sig resten bara “softar” och inte visar någon vilja eller intresse.

Nu säger jag tack och godnatt, måste försöka ställa kroppen på en skaplig rytm inför att man ska börja arbeta!

--------------------------------------------------------------------------

Jag vet inte längre in eller ut, jag tvekar och går och oroar mig för jag vet inte om det någonsin kan bli som det varit, och är det värt att försöka för att få något “halvdant” av hur det har varit? Hos mig är svaret på den frågan nej, jag vill att det ska gå tillbaks till hur det var, inte till något “halvdant” och jag är skeptiskt till att det någonsin kan bli som det en gång var. Jag har en magkänsla som säger mig att du klarar dig utan mig (vilket du gör) men att du inte har något “behov” av mig som vän efter allt som skett. Jag vet bara en sak, och det är som jag nämnde, jag vill ha det som det var, inte något halvdant och jag måste verkligen kunna lita på att du känner detsamma. Du vet vem du är.

Inga kommentarer: