15 maj 2010

2010-05-15 | 04.27

Jag är så sjukt full just nu, vet inte allt vad man dragit i sig, allt jag vet är att det är skönt att vara hemma :) Fyllt en 1 1/2 flaska med vatten och redo för sängen. Men först en lite “recap” över kvällen/natten.

Efter matchen var vi bjudna på After work på Stjärnkrogen med IFK spelarna, tränarna och övrig personal, höll på till en 23.45 då jag, Matte och Johan drog till Harrys där vi spelade, drack och dansade som fan. Johan skulle hem skapligt så jag och Matte hittade två “brudar” som vi tog med oss till Otten där vi hade skitroligt, dansade ännu mera och hade som sagt riktigt trevligt. Dessutom så stötte man på Bamberg, Cakic, Tankovic, Hassani, Khalili, Russel, GTG och diverse IFK spelare :)
Efter att ha följt tjejerna hem (vi är gentlemen) så tog vi en varsin kebabrulle innan vi hoppade in i en taxi och förhandlade ner priset och nu är man hemma, redo för sängen :) För inte fan blev det något ligga i natt, ogilla skarpt!

110% naken och redo för min säng, mina kuddar och mitt täcke!

Inga kommentarer: