10 maj 2010

2010-05-10 | 12.45

Jag rockade, som en riktigt superstar på arbetsintervjuvn och han som intervjuvade mig satt på slutet som ett frågetecken och undrade hur en kille som jag kunde vara arbetslös så jag vart utan problem kallad till en fortsättningsintervjuv uppe på Transcom redan i morgon klockan ett och då ska jag inte rocka, då ska jag äga!, om allt vill sig väl så är jag anställd från och med 17/5 på heltid som kundtjänstmedarbetare på antingen Telenor, Viasat eller Bredbandsbolaget.

Precis fått i mig lite mat och lyssnar på underbara Imperiet här i min fåtölj, blir att vila en stund för ikväll är det seriepremiär på Himpas gröna gräs!

 

Vi e` fredskorpar alla, 
Kalashnikov kamrater,
Coca Cola Cowboys
och pojksoldater

Hello hurray, we are the great,
we are the soldier`s of the human race.

Öst e` mest men väst e` bäst, kamrat.
Vi kommer från Metropolis men passen e` från Moskva.
Allting här e` gratis om du svär
att skyldra ditt gevär och va en basbollproletär.

Inga kommentarer: