30 mars 2014

Summering träningsvecka #13

Måndag: 6.6 km löpning
Tisdag: V - I - L - A
Onsdag: V - I - L - A
Torsdag: V - I - L - A
Fredag: V - I - L - A
Lördag: V - I - L - A
Söndag: V - I - L - A

Totalt vecka:

Löpning: 6.6 km

Totalt från start (1/3-14)

Löpning: 68.31 km
Promenad/PW: 80 km
Cykling: 26.48 

Ja som ni ser så blev det inte mycket löpning denna vecka, tyvärr! I förra veckan råkade jag, klantigt nog som jag är att riva ner en blomkruka som lämpligt nog landade på min högerfot, är rätt införstått i att det gjorde svinont. Jag vilade då två dygn och sprang men fick omgående bryta och vila i ett par dagar till tills i måndags. Kommer ut och påbörjar löpning, det känns bra, äntligen kändes foten 100% igen men hann till distans 3 km när jag märkte obehaget, det gjorde inte ont men kändes inte rätt, jag beslutade mig dock för att uthärda och klara hela varvet och efter 5 km ökade obehaget, från obehag till småont till ont men jag tog mig runt men nu blir det vila hela denna veckan och i samma stund som jag skriver kan jag känna att det tyvärr kommer ta ett par dagar till, abstinensen hugger!

Inga kommentarer: