1 mars 2014

Hello there friday, I've missed you

Måndag, tisdag, onsdag, torsdag och så var äntligen fredagen här igen och i vanlig ordning innebär det två saker, äntligen helg och 1 1/2 timmes intensiv innebandy i Matteusskolan med bästa gänget! Svettats som en tok, sprungit som en dåre och haft tufft nöje som start på helgen.

Efteråt blev det raka vägen till Emil och Emelie, Emil som nyligen hade fyllt år hade inte fått min present ännu så jag hade kommit överens med Emelie om att jag skulle dyka förbi på kvällen och överraska honom, och överraskad blev han må jag säga, öppnade dörren fullständigt överraskad, haha! Presenten blev Battlefield 4 till PS3, hade ursprungligen tänkt att köpt en IFK tröja men shoppen var stängd så då fick det bli BF4 istället, han såg inte ut att klaga ;) Vi spenderade kvällen framför tv'n med tacos, solsidan, godis och loka, en riktigt bra kväll får jag säga.

Påbörjade i onsdags en åtta veckors deffning med löpning fyra dagar/vecka och jag hade beställt hem Diet-Pro pulver samt Ripped Hardcore förbränningskapslar. Min måltidsplanering är upplagd enligt följande:

Frukost: Diet-Proshake plus två knäckemackor och en Ripped Hardcore kapsel
Lunch: Ordinarie måltid
Kvällsmat: Diet-Pro plus två knäckemackor

Vid träningsdagar läggs en Diet-Proshake alternativt proteinshake till som eftermiddagsmål

Väldigt tidigt in på deffningen men har märkt två väldigt positiva saker med Ripped Hardcore kapseln och en negativ;

Positivt 1: Den har till stor del slagit ut mitt sötsug/sug på småätande!
Positivt 2: Känner mig piggare
Negativt 1: Cirka tio minuter efter intag dödar den min mage i tio-femton minuter innan det går över!

De positiva effekterna väger över den negativa och förhoppningsvis bara en fas med anledning av att kroppen inte är van med kapseln och dess innehåll, bland annat 294 mg koffein. Tre dagar in, sju och en halv vecka kvar!

Inga kommentarer: