30 mars 2014

Birthdayparty

Herr Andersson fyllde nyligen 30, som är det nya 20 har jag fått höra ;) Detta firades ordentligt i fredags med några av mina närmsta och bästa vänner i en sjukt trevlig kväll, kvällen översteg alla mina förhoppningar, fy fan sicken jävla bra kväll (och natt.)

Vi började på O'Learys med käk, alkohol och bara njöt och hade kul. Jag testade för första gången en Long Island Ice Tea, snuskigt god! Vid kvart i elva drog vi ett mellanstopp på Bishops och drack lite, hade kul och grabbarna sjöng "Ja, må han leva" för mig. Därefter begav vi oss till Hugo Nattklubb där nattens timmar spenderades! Hela kvällen och natten var en sådan succé och jag kan inte få fram ord tillräckligt starka att beskriva hur kul det var och igår var man riktigt sliten och fortfarande i skrivande stund en aningen sliten!


Inga kommentarer: