28 augusti 2009

Våga vägra rubrik!

God kväll på er läsare :) …. vad har man gjort idag då?

Jo, dagen började i ett väldigt lugnt tempo, vaknade upp vid halv elva, elva tiden efter att för första gången på ett tag nu lyckats sova riktigt ordentligt.

Tog en lunch med Mr. Eriksson på hans jobb, blev mat ifrån gyllene bågarnas tempel. Satt och käkade och snackade lite skit bara innan man gick hem igen. Suttit och spelat lite Football Manager 2009 och bara slöat fast det blev andra bullar när man åkte ner på stan och träffade Tobbe, vi gled runt på stan, jag skulle lämna in hela fem stycken spel till mitt Playstation 3 som jag antingen hade varvat eller tröttnat på, Game erbjöd mig pinsamma 475 för fem stycken PS3 spel! så jag tackade så vänligt nej och gick till gamestop där jag fick 700 kr vilket var lite mer acceptabelt, köpte en ny Dualshock 3 handkontroll till PS3’an. Glömde dock det viktigaste inköpet, en optisk ljudkabel för att koppla in Playstation 3 konsollen till förstärkaren för att få riktigt fett gaming sound.

Efter en sväng så gick vi hem till Tobbe, satt och kollade lite på tv och bara slösnackade lite. Mr Tobbe gjorde i ordning någon blandning av potatissallad, hakad grillkorv, gurksallad, såg ut att vara en skum blandning till en början men doftade riktigt gott även om jag inte åt (proppmätt efter lunchen).

Nu sitter jag här, med ett glas coca-cola, lite skön trance/techno på i bakgrunden och spelar lite Football Manager 2009 och lyssnar på grannens extremt vilda fest under mig, undrar när väktarna ifrån bevakningstjänst tittar förbi, inte för att jag tänker klaga, inte känslig för sådant men finns ett par riktigt sköna grannar som gnäller över minsta lilla.

Nu när du fått min story så kan du väll berätta i kommentaren vad du har gjort ;)

Inga kommentarer: