8 augusti 2009

FIFA 09, dominating

David, en av mina äldsta vänner bjöd in mig till en lugn kväll hemma hos hans föräldrars hus i Pryssgården. Blev en timmes fotbollsspelande uppe på Himpa, som vi har gjort sen vi var väldigt, väldigt unga. Vi tröttnade och blev grymt hungriga och drog hem till hans föräldrar och lagade i ordning en supergod spagetti & köttfärsås. Sen åkte PS3 skivan FIFA 09 i konsollen och vi blev från skämtsamma och oseriösa till extremt tävlingsinriktade :) för är det något som alltid är allvar så är det när jag och David spelar något form av sportspel, oj oj oj då är det blodigt allvar. Och jag lyckades krossa honom gång på gång ;) Varit en riktigt trevlig kväll. Kom precis hem, tänkte bara dra ett litet snabbt blogginlägg innan jag kryper ner i min stora säng ensam. Sova, skönt, jag är trött.

DSC_0227(omgjord)

Inga kommentarer: