3 september 2009

Rain, rain and some more rain

Idag har varit en riktigt slö dag, det har regnat i princip hela dagen vilket har resulterat i en äkta ligga i soffan och mysa dag med film och spel. Kollade på en modern klassisk fotbolls film Goal.

Sedan blev det lite spelande på PS3’an, FIFA 09 online mot lite shjysta människor över nätet för att avsluta med en cirka två timmars tid med Killzone 2 som man fastnat för.

Nyss hemkommen ifrån en underbart blöt fotbollsträning, gick inget vidare och mer än så säger jag inte!

Ligger och kollar på film och funderar lite, skulle vara roligt och veta om min vänskap betyder något för dig? Alltså, ger jag dig någon glädje, betyder min vänskap något för dig?

Det har nu gått fem veckor och två dagar sen du lämnade oss och ibland känns det bara hopplöst, jag ser ingen mening med livet stundtals, det är bara tomt.

Inga kommentarer: