24 september 2009

Omeprazol

Lyckades komma över smärtstillande på “fel” väg, men vad gör man inte när sjukvården vägrar skriva ut smärtstillande och man har skit ont? Idag mår jag lite bättre, idag kan jag röra mig utan att det gör ont för minsta lilla.

David ringde och väckte mig (Tack kompis), han kommer hit ikväll så ska försöka städa lite i mån om ork. I alla fall så kommer han sen, vi ska spela lite NHL 10 på PS3 och utan tvekan så kommer han krossa mig.

Vargarna är i final i speedway, hur grymt är det? Är inget större fan av speedway men av någon anledning har man blivit det på den senaste tiden efter Vargarnas framfart.

För våra hästar går det dock mindre bra för, förlust i premiären mot Mariestad och igår blev det förlust hemma mot Tranås.

Fredag i morgon, vilket betyder att det är både löning och fest som gäller, vart är inte bestämt ännu men man får se vart man hamnar, förhoppningsvis i famnen på en sexig brunett

Inga kommentarer: